this is your heart

Måndagkväll och jag har just jobbat första passet för denna vecka. En vecka full med jobb. Passen är också lagd på så sätt att jag inte kan hitta på nåt alls typ....
 
FAN NU HAR DET KOMMIT IN EN KRANKJÄVEL IGEN!!!
 
JAJA!
 
Idag har varit en battledag. Ständig battle i mitt huvve, med mig själv. Försöker bestämma mig för hur jag ska vara och och slåss hela tiden med HUR jag ska tackla alla tankar jag har hela tiden. Slåss med vad som är viktigt och vad som är oviktigt. Känner verkligen att jag skulle behöva umgås mkt med vänner nu. Men denna sommar har inte varit så rik på det som jag skulle vilja. Saknar alla underbara jävlar! Längtar fan till hösten. Brukar jag inte göra. Vill att Ida och Elin ska flytta hem till Gävle igen. Vill börja skolan och är nyfiken på VFUn och se hur det är att jobba med det jag har läst om nu i 2 år. Nervös och peppad. Det är en bra kombo! :)
 
Nu ska Sandra åka och hämta Micke som säkert är lite fuller :p  Och sen blir det sova, för ska upp kl 6. Puss hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0