sundsvall, kräftskiva å sånt

Låt mig sammnafatta livet de senaste dagarna då; härligt, roligt, varmt, kallt, frustrerande, kaos, lyckligt.. För att sammanfatta igen; jävligt blandat.
 
Men men...
 
Jag har under den senaste veckan bland annat varit hos Wonk i Sundsvall. Riktigt underbart att vara där med min bästis och bara få prata sönder varandra, äta gott, dricka Rosé och träffa hennes vänner. Och appropå kompisar så träffade jag helt random på Raz, som jag inte träffat på 3,5 år. Skitkul att se hennes vackra fejs igen :*
 
Sen så har det blivit lite grillning och fest hos oss. Och har även varit på kräftskiva ute i Harkskär. Inte ätit kräftor på flera år nu sedan vi slutade fiska i Tallåsen som annars alltid varit en tradition, så det var ju KUNGKUNG att få görat igen!
 
Nu blir det iaf kolla Dexter tillsammans med babe. Ha en bra kväll :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0