lättnaden

lättnaden över att jobbhelgen är slut!!! asså det är inte bra att jobba såhär mycket i ett kör på en avdelning. det var annorlunda på hemtjästen, för då får man iaf break emellan allt. nu har jag varit där frekväll, hela lördagen och till kl 16 idag söndag. då kan jag tillslut inte göra ett bra jobb känner jag. man börjar bli irriterad på allt och alla. haha missförstå mig icke; älskar de som bor där men det blir ju nästan som att man är en familj. men skillnaden är att man är den som gör i princip allt, familjeslaven som ska assistera mina 11 familjemedlemmar. blir skönt att vara ledig imorn!
 
lättnaden över att sommarjobbet snart är slut. ska bli så skönt att få ca 10 dagar att bara njuta, festa och leva livet! :D just nu längtar jag mest till victoria's secretFÄSTEN i helgen. alla mina mediahoes kommer ju fan hem till ljusdal!! <3 sen är det ju popaganda helgen efter! KUNGKUNGKUNGKUNG
 
nu ska jag laga mat! hörs haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0