gator av gamla visioner

Istället för att skriva massa så lägger jag upp en bildbomb som får tala för sig själv om senaste veckan :)
 
Jag och Elin firar in vår korta ledighet! :D
 
Sen Ljusdal och Victoria's secret party, och kvällen slutade i Folkparken! Dagen efter blev det långprommis med mammis och åka Corvette med morbror.
 
Idag så har jag och Micke städat och tvättat massa och varit duktiga och jag har beställt skolböcker och sånt. Nu försöker jag få Micke att gå på restaurang med mig men han är inte lika peppad som jag :p Han äter ju ute så mkt i jobbet. Igår grillade vi. Blev sjukt gott!! Igår var vi även i Harkskär och sköt pilbåge :D Micke och Robin köpte nämligen en sån igår. Vilka påhitt va? Men jävligt kul var det! :)
 
Ha en fin sensommarkväll :) IMORN ÅKER JAG TILL WONKAN :D:D:D:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0