för du var solskenet

Vilken härlig ledig dag jag hade i förrgår! Det var en dag kombinerad med nytta och nöje. Frostade ur frysen och lagade till massa matlådor med allt som fanns i frysen och i kylen. Så nu har vi färdig mat ett tag :D Sen så umgicks jag massa med Ida. Shoppade, åt ute och gick på bio :) Va typ över en månad sen vi sågs så det var så skönt att ses <3 Filmen vi såg var iaf Känn ingen sorg. Helt okej film men inte mer än så. Den fick mig mest att bli jäääävligt pepp på att få se Håkan i slutet på aug!! :D:D:D:D
 
Igår hade jag också en jättebra dag. Umgicks med Mikael på förmiddagen och hade det mys. Sen jobbade jag ett trevligt kvällspass.. Nedräkning nu asså. Två pass kvar bara.
 
Idag blir det att kolla nån film innan kvällsjobb igen. Kan ju tipsa om två riktigt bra filmer jag sett den senaste tiden. The place beyond the pines och Mud. Så jäkla bra filmer! Se dom fan
 
 
Ha en bra dag. HÖRS HAJ
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0