sorgdagen blev gladdagen

Häääääj. Idag har jag varit på plats i skolan för första gången på typ en månad och fick äntligen träffa mina fina kompisar. Vi har ju haft mycket föreläsningar live över nätet de senaste veckorna, plus att jag varit utomlands, därför jag inte varit på skolan på så länge. Men det var iaf väldigt bra idag, handlade om sorg, kris och död och det det var givande och lärorikt. Har kramat på Mickis idag och tagit en lunchpromenad med Irene, så nu sitter jag här hemma och är allmänt nöjd med dagen. Jag har just fixat en kopp rivigt nu så nu blir det Biggest loser.
 
Fasen va veckan går sakta när man längtar till något btw. Elin ska ju ha födelsedagsfest i Ljusdal i helgen och hela gänget ska vara där! Jag är så himla överpeppad. Och jag har inte varit ut i Ljusdal på 4 månader så ser för en gångs skull fram emot att gå ut på krogen :D PEPP!
PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0