sight of the sun

Guuuuuud vad jag varit dålig på att skriva!! Tror detta är det längsta jag väntat under dessa år jag haft bloggen. Men ändring igen nu :))))
 
Har på mitt lilla påsklov umgåtts med familjen, vänner och festat osv. Det har hänt en del så vet inte riktigt vad jag ska skriva :p Fick träffa Annsing och ha myzkväll <3 Och har träffat min käre Larsson och Ida och vi festade med ett skönt gäng på långfredagen. Först på udden i Borr och sedan hann jag även med att träffa Micke, Korvis, Palle mfl. Och sedan var vi en snabbis hos Simon och gick sedan till övervåningen till Frida och Kattis. Underbart att träffa dom! Allt var jättebraaaaaa. Gav upp redan vid 22 pga av trötthet. Haha inte likt mig. Dålig har jag varit med att fota också. SJUKT DÅLIG. Men jag tackar alla som varit med och gjort dessa dagar KUNGKUNG :)
 
Mest av min tid har familjen fått. Ätit god mat och pratat massa med mor och far. Och det har också varit helt underbart att träffat Johannas pojkvän från Skåne som varit hos oss. Jättegullig kille och hur underbart är det inte att se sin fina lillesyster vara totalt förälskad <3 Så glad fr deras skull. Bland de sötaste paren jag sett :')
 
Tack å bock för bästa påsklovet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0