njuuuuuuutliv

Heeeeeeej :D
Vi är hemma från utlandet! Hemresan var mycket smidig! Och man fick komma hem till ett vackert Sverige. Vilket underbart vårväder det varit idag. Dagen har varit himla rolig. Fullt upp hela dagen med att packa upp och tvätta och hämtat ut paket och massa. Sen har vi träffat massa bra fölk. Åkte till Harkskär och kollade på Peters nya båt och satt där i solen och myste och lekte med hundarna osv. Sen har vi ätit middag med Tessan och Erik och sedan gått på bio med dom.
 
Utlandet har varit helt jävla underbart! Så himla bra, så fint, så varmt, så myz, så mycket kärlek. Lägger upp bilder snart. Men nuuuu ska jag lägga mig i soffan och kolla igenom alla serier jag missat under veckan som gått! 10 avsnitt. Så ikväll och imorn har jag å göra ;)

Puss haaaaj :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0