jag hoppas att du aldrig glömmer

TJO!
Idag leker livet. Det kan jag säga på en gång!! Jag och Mickis har fått betyg på b-uppsatsen och vi fick ett B! Det känns sjukt bra! Tänker på hela vår process och hur vi tvivlat och kämpat och varit helt nedslagna ibland. Men nu står vi här i slutet och fått näst högsta betyget :D Sen klarade jag också individuella uppgiften. Och sen  så har jag fått klart sommarjobb i Gävle också :D:D
 
Har också fått spendera några timmar med Elin idag, vilket gjorde dagen ännu bättre :) Vi körde en liten roadtrip till Iggesund och tillbaka. Nu är det plugg och serier som gäller, och invänta Mikael som kommer hem ikväll <3
Puuuuuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0