det händer grejer

Hääj
Sandra har mycket i skallen nu kan man säga, mycket att tänka på och mycket att stå i. Jag är väldigt glad och lycklig, vilket är mycket underbart. De senaste två dagarna har det hänt tre väldigt roliga saker. För det första har jag fått en klar VFU-plats i GÄVLE. Vilket är skitbra eftersom jag egentligen skulle ha praktiken i Hudik. Hade varit väldigt jobbigt att pendla till Hudik i 3-4 månader. Så det känns jättebra!!
 
Sen så har jag blivit uppringd av Omvårdnad Gävle som ville träffa mig för arbetsintervju inför sommarjobb! Jag älskar ju att jobba i Ljusdal som jag gjort de senaste 4 somrarna, men det blir jobbigt att åka massa och att bo hos mamma och pappa.
 
Och sist men inte minst så har jag och Micke bokat sista minuten utlandsresa :D Vi har funderat på att åka till Gran canaria eller Fuerteventura eller något sådant, men sen är det ju så att det är typ som svensk sommar där nu och ganska opålitligt väder. Så i slutändan så blev det Egypten igen! Hurghada. Där kan man lita på att man alltid får över 30 grader och ständig sol. Sen Red sea <3 Världens vackraste hav. Blir femte gången jag åker till Egypten nu! Så om en vecka åker vi. Så jävla myz. Här är hotellet, fyrstjärningt och all inc :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0