we could never get free

Åå va mkt det är med skolan nu innan man sticker utomlands. Igår så fick vi helt plötsligt veta att vi ska göra värsta gruppuppgiften kommande veckorna. TACK. Hatar att de gör sådär. Att man inte får info om det innan. Hur fan ska man kunna planera sitt liv (typ resor ;p hehehe) om man inte får veta nå. Men som tur var så är min grupp världens bästa grupp och gick med på att köra hårt direkt och göra klart den innan jag åker.
 
Huvudet var iaf tvärslut av all info igår, då passar det alltid att spendera resten av dagen/kvällen med Idis. Eftersom hon alltid får mig att må så bra och vi bara kan flumma loss. Vi bokade tåg åså till Sthlm inför Maltaresan och sen var vi på gymmet i närmare två timmar. Vi är så jävla duktiga! Idag är jag också duktig. Pluggar massa. Imorgon kommer Mickis hit och då ska vi göra klart inlämningsuppgiften och umgås massa :D
 
Gudars skymning. Denna bild är tagen för 2 år och 4 månader sedan. Då pluggade jag kurser i Litteraturvetenskap på MIUN i väntan på att veta vad jag ville hålla på med. Sjukt att tänka på att jag har gått non-stop i skolan sedan jag var 7 år. Känns skönt att känna att man hittat helt rätt nu, i jämförelse med tiden då man stod på ett ben och inte visste vad man ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0