footprints in the snow

Nämen godmorgon!
Om fem minuter var det meningen att jag skulle gå till skolan för och ha seminarium och föreläsningar. Men nu på morgonen så har de tydligen skrivit att allt är inställt. Stina ringde mig som tur var och jag fick ringa mina kära vänner från Hudik som jag misstänkte inte sett detta. Och som jag trodde så var de påväg redan. Så sjukt irre! Men jag drar ner på stan och så tar vi en runda där ist. Bättre än skolan det hehehe :p
 
Igår hade jag världsbra dag. Inget speciellt egentligen men allt var bara så bra :) Ikväll blir det ridning i Ljusdal och sen tillbaka till Gävle igen, för imorgon är det föreläsning igen. Lördag blir det Ljusdal IGEN för då är det äntligen dags för våran vikariefest :D ÄNTLIGEN! Äta gott, bada tunna och som Christine skriver "hela kvällen är det obligatoriskt att förtära stora mängder alkohol i valfri form".
 
Nä nu ska jag fixa mig lite och gå ner på stan :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0