evil prussilusk

godmorgon!
skrev ju igår att jag ofta drömmer zombiemardrömmar, så det kanske var lite onödigt att kolla på 28 dagar senare(en av de absolut bästa zombiefilmerna!!) igår med idis, fast drömde inga mardrömmar alls. hade ida vid min sida som drömde saker istället. hon sparkade mig i sömnen xD nu har iaf ida åkt för å jobba lite och jag ska göra massa nödvändigheter idag och även onödvändigheter.
cillian murphy - en av världens vackraste män. no doubt
 
 
 
 
btw! ibland har man musiktorka nå så inihelvete. ibland inte. nu är INTE en sån period. därför ska jag lägga upp mina favvolåtar just nu. BRYR DU DIG INTE?!?!?! skiter man väl i. min blogg. mitt skit. heheeeee
 
Mumford & Sons – I Will Wait
Thomas Stenström – Skall aldrig mer få bränna mig
Lana Del Rey – Summertime Sadness
Urban Cone – Deja Vú
Ben Rector – When A Heart Breaks
Justin Bieber – Believe
The xx – Chained
 
en salig blandning. det är min musiksmak det; allt o inget
ha en bra daaaaaaaaaaaaag! hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0