tenta hockey mat tåg

rubriken berättar om den senaste tiden. igår var det tenta, mikaela hade tenta samma tid och samma dag så hon sov här med mig och vi kunde nervösa lite tsm. tentan kändes bättre än vad jag trodde och nu är det bara att hoppas! så nu har jag typ lov :D eftersom man hade tur att ha tentan så tidigt på veckan. nästa kurs börjar på mån.
 
så igår så firade jag med micke att tentan var gjord, vi åt gött och drack öl på sörbygrillen och kollade när brynäs förlorade mot rögle... när det var 15 sek kvar av sudden. FAN. sen idag så har vi tjockat oss på sibylla och sen gått på järnvägsmuseet och det var så jävla roligt :D mkt roligare nu än när man var liten :p
 
nu kommer snart syster hit:D jihoo! så ikväll blir det myskväll med serier och film åså men först valbo hihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0