snöig måndag

Godmorgon
Det är en ganska god morgon. Utvilad är jag efter att ha sovit i över 10 timmar, men det var välbehövligt. Det var meningen att Stina och Jennie skulle komma hit idag och plugga, men Jennie är sjukling och Stina försov sig, så vi kör ensamplugg allihopa istället. Imorgon är det tenta och fyfan, jag vill inte. Jag känner att jag verkligen inte kommer klara den :/ men är väl bara o hoppas.
 
Ja men helgen då? Den var rolig faktiskt! Vi gick in på Jvg redan vid 22 och var där tiden ut. Väldigt mycket roligt folk och bra musik åså.
 
Idag snöar det mycket här. Jag får julkänsla redan nu. Älskar julen. Och det kommer bli första gången som jag julpyntar och befinner mig i en annan stad när man räknar ner till julen. Fast själva julafton kommer jag självklart vara i Ljusdal. När det snöar såhär och börjar bli riktig vinter så tar det mig tillbaka till förra lägenheten och alla jävla fester vi hade där och hur jag umgicks med mina fina kompisar i princip varje dag och hittade på massa galet. Gud va saker har förändras nu... Extrem saknad. Fan nu börjar jag böla också. Stabil idag. Haha. Nu dags och plugga. Ha en bra dag! Puss kåmpisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0