no child could ever dance the way you do

Tjo! Känns som jag inte gjort nåt av nytta idag. Och då har jag varit i skolan hela dagen och haft seminarie och föreläsningar. Har även handlat mat och skickat in min älskade Samsung. Den har ju slutat läsa sim-kort den jäveln. Så efter att ha gruvat mig i ca 2 veckor så är den nu inskickad och jag försöker nu samarbeta med en Sony Ericsson Xperia som jag köpte för en tusenlapp. Den är seg och dryg, men helt okej så länge.
 
Nu ska jag läsa en LVU-dom och sen kolla serier. Och imorn blir det mer föreläsning och sen Läkerol och BIF på kvällen! Uuuunderbart
 
Ps.
Skön musik
The Killers – Flesh And Bone
General Knas – Hetare Än Lava (med Syster Sol)
Lana Del Rey – Ride
Mumford & Sons – Ghosts That We Knew
Seether – Fake It - Explicit
The Script – Hall of Fame feat. will.i.am
Markus Krunegård – Vi dansar bättre utan kläder
NEEDTOBREATHE – Keep Your Eyes Open
 
Ha en bra kvällis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0