macher yo

Men heeeeej!
Nu är jag glad tjalalalaaa. Brynäsvinst på hemmplan för andra gången denna vecka! Underbart att vara på plats i Läkerolen. Brynäs-SAIK ikväll var riktigt nervöst och jämn. Sjukt vilken stämning då Enterfeldt gjorde mål i PP då det var 30 sek kvar! Tre dagar i rad har jag varit på sköna matcher, synd var det dock att Ljusdal förlorade mot Bollnäs.
 
Annars då? Inte speciellt bra dag. Tuff dag på många sätt men mest för att Tobbe har opererats idag. Allt gick bra, men han har haft problem med andningen efteråt och mamma sover kvar med honom på uppvakningen inatt... Annars var det roligt att pappa hämtade deras nya bil idag och jag fick köra den svarta blixten. Och sen är det roligt för att Miki fyller år idag (GRATTIS IGEN MIN FINA KOMPIS) och det ska firas rejält i helgen ;)
 
NU blir det serier, duscha och varva ner. Gokväll.
 
PS: facebook är nere OMG OMGOM OMGMGOMGOMOGMGOMGGGGGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0