bradålig

klockan är över 3 på natten. kan icke söve. kom hem från ida för över en timme sedan. idag har varit, som rubriken lyder, en bradålig dag. varit i hudik och fixat ihop en presentation av idiotiseminarieuppgiften. gick iaf bra trots att både mickis och irene är borta.
 
sen har jag bl a kollat på modo-brynäs matchen på sörby grillen tillsammans med det konstigaste gänget jag någonsin umgåtts med. orkar inte gå in på det mer ingående........... klådde iaf att vara på bif-aik-matchen på plats och vara pissed off. jag och sport är ingen bra kombo. ställde mig t o m upp och skrek "JÄVLA MEDGÅNGSSUPPORTRAR!!!" då typ hälften (överdrift) av arenan lämnade läkerol innan matchen var slut. fan va less jag blir. om man håller på ett lag är det i medgång och motgång. sen hatar jag aiksupportar för att det är aldrig okej att ha en ramsa som går "vi hatar brynäs". osportsligt och blä..
 
iaf så gick jag efter dagens match till ida och snackade skit heeeela kvällen lång! älskade bästa kompiz<3
 
godnatt nu. försöka sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0