sursandra

Idag har jag varit lite dryg kan jag känna. Trött som fasen och borta i skallen, kliva upp halv sex är inte det najsigaste för hjärnan. Och speciellt när man känner att hjärnan knappt kan tänka ändå. 
 
Jag har så sjukt svårt att fokusera när man sitter i grupp. Kan aldrig komma ihåg att jag haft det så svårt att fokusera förut. Mitt problem förr var mest att jag pratade väldigt mkt(det har inte avtagit:p)... Man känner lixom att det arbete vi sitter och skriver tillsammans nu, skulle jag själv kunna skriva på någon timme själv hemma. Svårt det där. Men vi har gjort väldigt mkt idag och är i princip klar. Men jag har varit sur och inte världens trevligaste idag och det ber jag om ursäkt föööör!
Vill iaf gratulera alla oss i gruppen för alla klarade juridiktentan. UNDERBART! Dutti vi!
 
Nu blir det serier och slappna av och sen lyssna på hockey ikväll, då jag hoppas innerligt att Brynäs tar revansch mot bläAIK. Sist på Läkerol mot AIK var katastrof, kan fan inte bli sämre. Ikväll vinner vi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0