so beautiful

Åå fredag. Efter en vecka av total förvirring i huvudet och inte ha någon som helst koll på vilken dag det varit så vet jag idag att det är fredag och det känns i kroppen. GOOD FEELING ASSÅ! :D Idag har vi haft redovisning av vårat grupparbete och det gick jättebra! Och sedan så har jag och Micke ätit god mat och kollat Dexter. Men nu har han begett sig på jobb igen, Umeå, men kommer tillbaka imorgon. Jag tänkte innan han kommer tillbaka hinna åka till Ljusdal och kolla på ännu en bandymatch och sen tillbaka till Gävle. Fan imorgon tror jag Ljusdal vinner! De borde vinna! Jag är så less på förluster nu alltså. Brynäs torska mot FBK igår på Läkerolen (tredje gången på rad de losar i sudden) och det förlorades på sista matchen på Råsunda och Ljusdal har förlorat varje gång jag varit på plats. Förändring tack hehee
 
Åå va jag ska njuuuuuta av fredagskvällen nu. Chilla och lägga mig i någorlunda tid. För imorgon ska jag upp och ta ett långt jävla gympass och sedan bär det av mot Ljusdal och en av topp tio platserna; IP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0