pyret

HEJ :D
VIlken bra dag/kväll/natt jag hade igår. Farbror Micke aka Pyret fyllde 50 igår och jag åkte till Sandviken för att fira honom. Och dom hade gjort det så bra och så fint med godaste smörgåstårtan, massa fika osv. Det var verkligen jättekul att träffa alla härliga personer. Och kul att få prata med kusse Krille som jag inte snackat med på riktigt på så länge.
 
Sen åkte jag hem typ vid 22 och då gick jag till Ida och vi satt och snackade sen ut på Slick och dansade. Nykter på Slick är inget jag rekommenderar. Skulle ha gått på Goya ist, alltid roligare där trots färre folk. Men vi köpte bamsekorv efteråt iaf, var nog det mest värda vi lade pengarna på :D Sen skrattade vi oss hela vägen hem. Kärlek till dig Ida! 
 
Idag är jag glad och nöjd och snart kommer Micke hem efter en vecka av jobb i Ljusdal. Ska mysa sönder han! Sen kommer Mikaela och sover här inatt också, för imorn har vi föreläsningar heeela dan. Ha en bra dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0