attention

Godkväll!
Nyss hemkommen från bioooo. Jag och Ida såg Breaking Dawn part 2 ikväll. Satan va bra den var, nästan lika bra som ettan!
 
Haft en sjukt bra helg och en fredag som var underbar! På fredagen så intervjuade vi en kvinna från organisationen Attention. Och det var så otrligt givande! Blev så rörd och inspirerad av henne och organisationen. Så nu till veckan så ska vi skriva arbete och fixa iordning en presentation och resovisa för klassen.
 
På lördagen så kom Johan hit och det blev hockey och äta god mat och sen fest på det! Sjukt kul. Sen idag så har vi varit bakis. Mestadel jag men också Johan, medan MIcke var pigg och inte nå bakis, lyllo. Håller mig till vin i framtiden jag nu, sprit och grogg osv är inte bra, till och med spytt två gånger idag. Det händer INTE ofta kan jag säga.
Nu ska jag snart söva och ladda inför en vecka hard work work och med resande fram och tillbaka. Pussinatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0