sovarn

Goddag
Eller snarare godmorgon för mig. Jag fattaaaaaar inteeeee! Har sovit till 11 igen. Precis såhär höll jag på förr för ca 2-3 år sedan. Sov länge och sen låg vaken halva nätterna och sen blev det omöjligt att vända på det, för jag blir så sjukt trött på mornarna, plus att jag känner att det inte är bråttom att gå upp till nåt, när jag inte har föreläsningar eller annat. Måste vända på det. Kommer troligtvis göra det imornbitti för då kommer jag vakna upp hos mom and dad :) Där är det oooomöjligt att sova länge hehe. Prat prat och katter hit och dit.
 
Det blir bandy ikväll på IP med syster. Och sen mysa med familjen<3 Nu innan Ljusdal så borde jag träna, kanske tar och gör det och en sväng på stan vore kul :)
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0