tiden vinner alltid till sist

Godmorgon säger jag nu kl 12. Anledningen är för att jag vaknade nu. Fasen så dumt. Ska upp innan 6 imorgonbitti och kommer ju bli omöjligt at somna ikväll. Men aja. Drömde också sjukaste drömmen på länge så var skapligt förvirrad och kände mig så jävla konstig när jag vaknade ojojojjjjj.

Det är iaf 16 grader i skuggan här än så länge och inte ett moln på himlen. Så jävla underbart! Borde sitta framför datorn och plugga men får bli jag och lagboken ute på balkongen eller gården istället, för pallar inte sitta inne när det är såhär fint!

Have a good one

bäst musik just nu
Kent – Färger På Natten
The Pretty Reckless – Just Tonight
M83 – Midnight City

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0