stjärna där

Godkväll.
Har verkligen haft noll evergi sedan jag vaknade imorse, sov 10 h så borde ju varit pigg. Fast jag inte har någon energi så är jag ändå inte trött, skulle aldrig kunna sova nu som det känns. Och inga serier kommer det nu heller för alla har ju haft säsongsavslutning typ. Tur att True Blood börjar snart och att Girls går. Huvudet är trött iaf efter terminens sista dag av föreläsningar. Om en vecka har vi tenta. Sen är de paus ett tag och jobb istället.

Tänkte också lägga ut lite bilder från uuunderbara helgen. Fredag hade jag en av de finaste dagarna på jag vet inte hur länge. Känslan av ren lycka.. Vissa känslor och stunder går inte att förklara hur mkt man än försöker. Så jag ska inte ens försöka :')
Sen på lördag så kom Elin och Robin och hälsade på här i Gävle och det blev massa shopping, grillning, ASGOD MAT, alkohol, ESC, Heartbreak, bakismys, sooool, shopping igen och annat. Sån himla bra och rolig helg :D Bästa ni <3



Nä men nu får det bli sängen. Hoppas på att kunna sööva.
En dag av plugg väntar imorgon :) Natti


Kommentarer
Postat av: Robin Andreassen

Snygga bilder ;) Det där vill jag göra om nu ..

2012-06-05 @ 08:47:22
Postat av: Sandra

Jaaa! Vi måste göra om det snart!!! Ni är alltid välkommen :D:D

2012-06-05 @ 21:30:06
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0