Sthlm och Ron Pope

Tjo!
Vilken helg! Johanna kom hit på lördagen och vi tog sedan tåget till huvudstaden. Där möttes man upp av gänget. Vi åt ute sen tog vi pendeln till Rosersberg. Kollade lite hockey och film. Johanna lillplutt gav upp tidigt men jag och Mikaela satt och snacka och drack vin till kl 2. Sånna där kvällar man lever för! <3

Sen söndag så började dagen med att Niklas gjorde värsta hotellfrukosten åt oss! Lyx åså :D Sen satt vi ute och myste i solen och fick sällskap av tre kissar. Sen shopping, Vapiano, Medis mm. Sen drog vi till Södra teatern där Ron Pope skulle spela. Så sjukt mysigt var det där och vilken jävla drömkväll. Killen som spelade innan Pope var huuur bra som helst, Zach Berkman heter han! Och Ron Pope var precis så bra som jag hade förväntat mig!! En underbar kväll med bästa vänner och livemusik. Kan inte bli mkt bättre än så :)

Jag och världens bästa Ron Pope :D

 

Ännu en Sverige vinst ikväll och en bra dag i Hudik med mina vänner har jag haft. Snart sängen. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0