you are the morning when it's clear

Godmorgon!
Vaknar. Känner mig utvilad och skön. Går in i köket. Blir ledsen. Snöar aaaasmkt ute och är helt vitt. Deprimerande JA. Men nu har jag hämtat mig och hoppas att det smälter bort idag eller imöra. För nu är det vår.

Skönt att vara tillbaka i Gävle iaf efter en helg i Ljusdal. Älskar Ljusdal och älskar att vara i Ämbarbo med familjen och träffa vännerna. Men man känner verkligen att det är skönt att komma därifrån. Flytta därifrån är lätt bland det bästa jag gjort.

Helgen har iaf bestått av mys med familjen och katterna och kört för mkt bil. Lördag blev det fest med massa vänner, sen utgång. Blev nog lite för full eftersom minnet är fragmentariskt. Men men så kan det va. Söndagmorgon var det bara att kliva upp kl 7 för att sen åka på stalljour. Finns ingen bättre medicin mot baksmälla än att kliva upp tidigt och sedan vara ute i frisk luft och ständigt röra på sig och ha hästar runt om sig :) Så söndagen var en jättebra dag. Lagade mat till familjen och sen åkte jag hem till Gävle.


Saknar katterna redan. Och saknar Mikael. Han är på det långa Malmöpasset och kommer hem tisdag. Ser fram emot ikväll iaf. Läkerol igen med Robin och Anders. Vinner Brynäs ikväll blir det semi! :D:D Skulle va KUUUNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0