in a world where everyone is an island

Ojsi va längesen jag skrev känner jag!

Jag mår iaf jättebra åså. Mina dagar spenderar jag med att plugga en massa nu när jag ska ha e-tenta på fredag. Ska bli spännande. Känner mig för en gångs skull ganska bra förberedd. Men man vet aldrig vad man kan förvänta sig med dom här olika sätten att examineras.

Har haft bra dagar. Helgen var underbar då min fina Miki kom hit. Vi gick på stan i några timmar sen så satt vi på balkongen och drack vin medan Micke och Robin jobbade med att sätta ihop sängramen :p Sen behav vi oss alla till Harkskär och åt grillat och drack vin. Supertrevligt som vanligt! Efteråt så åkte vi hem till Robin och satt där och umgicks åså.

Dagarna efter det kommer jag knappt ihåg vad jag gjort. Varit på Läkerol och kollat semimatch 1 och det var en riktigt tung förlust som Brynäs inte förtjänade. Ikväll spelar dom borta i Karlstad och då ska dom fan vinna. Så då förstår ni mina planer för ikväll, sitta bänkad framför tvn. Tänkte också träna, men får se om jag hinner. Plugga är viktigare.

Back to study nu. Ha det bra!

Älskar min miki<3

ps. dagens låt: Foster The People – Houdini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0