blååååååååser bort

Snacka om att det blåser i Gävle. Och i Hudik för den delen! Har varit i Hudik och jobbat färdigt med gruppuppgiften idag. Nu är jag hemma i lägenheten efter en väääääldigt blåsig promenad från Willys. Har köpt på mig massa grönsaker och frukt och från och med nu och resten av kvällen ska jag äta upp det och kolla serier. Ligger efter kan man verkligen säga. 23 avsnitt serier har jag att avverka som kommit ut innan och medans jag varit borta :p haha får se m man skrotar något serier. Vissa går det ju utför tycker jag.

Ha en fortsatt bra dag och kväll :D

Ps. Man blir glad av att mötas av detta när man kommer hem:)
Jag har världens bästa pojkvän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0