sova middag, far åt helvete

Har just vaknat upp från en tupplur. Många gillar att ta en tupplur, eller sova middag som man säger. Men jag HATAR det och har alltid gjort. Men eftersom jag var trött efter massa jobbpass på rad (och speciellt trött blir man efter ett kvällspass till 22 för att sen kliva upp 6 på morron och jobba igen, vilket jag gjort idag) så när jag låg och lyssnade på en podcast så lade kroppen sig i vila........ Detta händer inte för mig. Kan inte ha hänt mer än 10 ggr under mina livsår som jag kommer ihåg. Anledningen till att jag inte tillåter mig själv till att sova på dagarna är för att: 1. Svårt att sova på nätterna då, jag som har svårt med det ändå. 2. Jag blir så grymt förvirrad. Och då menar jag inte lite förvirrad, utan helt konstig och vet ingenting. Jag behöver dagens rytm o nu är den helt rubbad efter denna jävla tupplur.

Så nu sitter jag här och tror att det är fredag och har en känsla av att jag borde vara på jobbet. Men det är torsdag och jag har precis kommit hem från jobbet och jag ska snart rida. Allt som hände för några timmar sedan känns som att det var flera dagar sedan. Allt för att man sovit i ca 20 min. ojojojojojoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0