finally

Tjenna!
Glad i hjärtat, pigg i kroppen, klar i skallen och massa sånt där positivt. Tentan gjord! Sista tentan detta läsår! så nu har vi klarat ett år! Bra har jag klarat det också och fasen va mkt man lärt sig redan nu. Så idag har jag gjort helg. HELG PÅ EN TISDAG! Hur bra är det!!? BRARE! Tentan kändes helt ok, hoppas på att känslan har rätt.

Efter tentan åkte jag iväg till Hudik för att umgås och äta ute med mina fina skolkåmpisar! VIlket stöd ni varit och är, och vilket bra team vi är! Ni är guld alltså<3 Supergod mat och dricka på Manis iaf! I sommar ska vi träffas och parta, annars kommer jag sakna er för mkt :)

Nu är jag iaf back in Gävle igen och ska kolla lite serier och bara njuta av att jag inte har något som jag måste göra :D Jiiiihooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Pusshaj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0