fin bakisdag

Hade verkligen jätteroligt igårkväll. Satt hemma hos Elin o drack med gott sällskap. Sen drog vi på krogen och hade för en gångs skull riktigt kul där :D Sen gick vi från köpingen heeela vägen till Ämbarbo ett helt gäng! Asskojj!

Idag har vi ätit god mat, vilat, myst, kollat 2 filmer och allmänt haft det underbart. Dagar man lever för. Satt och berättade högt idag för Micke vad jag är tacksam över i mitt liv. Det är bra att göra det, tänka o reflektera, och framför allt uppskatta.


Imorn är det måndag och då ska jag jobba kväll, sen tisdag så blir det 7-11 kortpass och sen drar vi till Gävle! Åååå så jag längtar att få komma hem! Blir 1 vecka i Gävle och sen sticker vi på P&L :D

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0