twists & turns of fate

Godmorgon. Eller goddag kanske. Sovit länge idag. Va uppe väldigt länge igår också. Vissa kvällar är jag rädd för att sova, kan inte förklara varför men det uttrycker sig på olika sätt och igår var jag jobbig kan jag säga. Annars då? Mest tomhet och även lättnad, lite förtvivlan och sedan lättnad och tomhet igen. Mest tomhet som sagt.

Idag kommer bli en bra dag! Mikaela kommer hit, underbart! Det blir lite galej, som hon säger :p och Ida ska också vara med! Kommer bli kuuuuung!

Blev skapligt chockad igår. Satt och kikade tv och så knackar det på dörren. Vilka står inte där!? Micke och Stina! Micke skulle köpa cross och det var i huset bredvid och så såg dom vår JON-bil. Sammanträffande eller vad? Skitkuuul och träffa dom :D

Ha en bra fredag friends. Nu ska jag sooola. Blå himmel och skinande sol ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0