sommarkväll

hejsi
haft jättebra ledig dag. spenderat den precis på det sättet jag anser vara perfekt. åkte till gävle och var lite i lägenheten och strosade sedan runt på stan, shoppade, åt på subway. sen var det tydligen det dom kallar sommarkväll, som är varje ons i juili månad med marknad, aktiviteter och artister osv. huur mkt folk som helst på stan och jag fick äran att se sean banan idag utan att veta om att det skulle ske. heheee najs eller nåt.
 
avslutade sedan kvällen med att ta ett glas vin med ida på söderhielmska, så sjukt mysigt där! musiker som spelade. vinet smakade göttans, världsbäst kåmpis som sällskap, himlen blå och solen sken. vad mer kan man önska? sen tog jag tåget till ljusdal och nu ligger jag här i flickrummet och ska upp om mindre än 6 timmar och jobba. så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0