det var här vi lekte nyss

Woops. För första gången sen jag skaffade blogg har jag glömt bort den. Har väl inte varit så jätteupptagen egentligen. Men har åkt mkt fram och tillbaka mellan Ljusdal och Gävle och jobbat massa. I helgen festade jag med Elin, åkte till Föne o kollade fotbollen, sen festade hos mig och gick ut på Jvg sen. SKÖJJ! Sen jobbade vi kväll båda två dagen efter. Inte nå bakis för en gång skull! :p Sen gick jag, Micke, Robin och Elin hem till Ämbarbo, tror fan det beror på att vi går hem som gör att jag inte blir bakis.
 
Nu är jag iaf lycklig tjej, för nu är jag i Gävle, solen skiner och jag ska vara ledig i hela FEM dagar :D:D:D Överlycklig! Hoppas Ida inte jobbar ikväll för hon ska ut på Sommarkväll med mig ikväll tycker jag! Och kanske ta nån cider för att fira ledigheten :D
 
Ska iaf bli bättre att uppdatea nu när man är hemma i Gävle. Har iaf tagit in bilderna från telefon till datorn så här kommer lite pics från senaste tidN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0