ledig och seriesug

Ljusdal 15:03. Blev ledig idag jag.. De hade en personal för mkt tydligen. Men blir massa extra timmar imorrn, så känns bra. Dåligt väder idag såklart då. Det är väl typsikt. Skulle behöva sola min hals, som är ganska vit jämfört med facet efter att ha suttit i stol mkt under p&l, eller stått lixååååm. Seriesugen är jag en dag som denna! Har senaste tiden plöjt igenom Once upon a time, som jag började kolla på förr, men gav upp då jag hade så mkt serier då. Nu är det annat kan jag lova. Bara True Blood och SYTYCD i sommar.. Men nu har jag kollat klart på alla Once upon a time och ska nog börja kolla på Terra Nova. Men har alltid svårt att börja på en helt ny serie. Man är mer pepp på forts på det man redan ser. Vilket är ca 30 st. Galet

Mamma och Johanna stack just till Sundsvall för typ Rix Fm-festival eller vad det nu är. Pappa jobbar. Tobbe och Evve sitter uppe på övervåningen hela tin. Umgås mest med katterna jag. Skönt må jag säga!

Imorn blir det Uppsala över dagen och sen tänker jag fan åka till Gävle på kvällen, även om jag bara kan va där i ca 1 ½ dag. Men jag tar alla chanser jag får.
Pipooooolaaaas puss
Hare

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad ska du göra i uppsala? :D

2012-07-04 @ 17:26:45
URL: http://caribou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0