idioti

jag vet inte vart jag ska göra av allt! alla känslor. all ilska, ledsamhet, irritation och allt annat negativt. hur gör man för att få bort det? hur gör man för att dölja det? jag borde veta för jag gjorde det så bra förr. men va i helvete är det för fel på mig?! kan jag inte bara få stoppa det i en låda och låsa in allt och skicka iväg? allt är ju så himla bra i mitt liv, livet är precis som jag vill ha det, så vad örsar jag i?! jag exploderar snart alltså. jag är så trött på att vara som jag är; antingen superglad och living life eller arg och ledsen. finns inget mellanting känns det som ibland och fyfan va jobbigt det är. idag vill jag inte va jag. men snart kommer jag va glad igen. be so sure

helvete



jag vill rida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0