whispering pines

Igår testade jag på Friskis & svettis för första gången! Testade spinningen och väldigt bra var det. Jag är ju en spinningfantast så känns bra att det levde upp till mina förväntningar :) Dom har ju så sjuuuukt mycket att välja mellan om man har allkort, det är ju gym såklart, sen äre all sorts träning exempelvis spinning, jympa, intervallträning, skivstång, dans, vattengrejs och massa annat. Dom har ju tre olika ställen också, två lokaler mitt i stan och en på Fjärran höjder. Idag ska jag testa Stationsträning uppe på Fjärran höjder. Fjärran ligger jättenära oss så de e naaaajzz.

Idag har jag iaf varit i Hudik. Åkte med brudarna från Gävle för att ha grupphandledning i Hudik. Givande dag! Sen fyndade jag rejält på stan i Hudik också. Handlade på Indiska, de hade 70% på reaprsiet. Från början skulle det kostat runt 800-1000 spänn, nu blev det 185 kr för allt ;) Det är å fynda det

Sån där stor å rund halsduk, storkofta, tofflisar och ring, allt för 185:- Dä ä brare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0