tack för dä

Morn morn. Vaknade nyss ja hehehehe. Råka sommna om! Men det får man på söndagar! :)

Har läst att det pågår hyresförhandling just nu ang lägenheterna här. Om de skulle höja hyran på denna lägenhet då kommer jag bli liiiite arg. Senaste två dagarna har vi haft 16-17 grader i lägenheten, och då är alla elementen på högsta (de få element som finns). Alla fönster är så sjukt otäta, ändå går de knappt att öppna. Sen är det ingen isolering i garderoben/skrubben om är i sovrummet så där gissar jag på att det är inte mer än 0-5 grader. Vi är nöjd med lägenheten i det stora hela, men det finns jääävligt mycket som skulle åtgärdas och såhär ska det inte vara när det blir kallt. INTE INTE. Inatt har jag sovit med dubbla tecken, tröja, byxor, tjocksockar så blev varm ändå :p

Här är min fina isbjörn Marocko! Även Kallad Mongo av Micke och vissa dumma vänner :p Men han heter MAROCKO!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mongo!

2012-02-05 @ 23:26:46
Postat av: Katt

Mongo!

2012-02-05 @ 23:57:09
Postat av: sandra

VILKA DUMMA VÄNNER. MAROCKO BLEV JUST LEDSEN I ÖGAT

2012-02-06 @ 00:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0