stockholmo

Hejsi svejsi! :)
Nu sitter man i lägenheten och det är vardag igen. På fredag är det tenta, så nu gäller de att försöka trycka in allt i skallen. Inte kul nej nej.

Men vilken helg man haft. Hade superbra födelsedag på fredagen och sen på lördag så åkte jag till Stockholm för att gå på Far east movement och LMFAO på Annexet med Miki och Ann. Ja vad ska man säga.. Såååå jävla röjj var det! Och fasen va bra dom var!!! Dansade och skrek sönder mig. Fan va vi svettades alltså. All alkohol man drack ångade bort :p Efteråt var jag skapligt slut och vi åkte till Rosersberg och sov där! Söndagen var jag inge bakis alls faktiskt. Mest mör :p Åkte in till stan med Annsing och vi träffade Elin på Vapiano och åt gött! Sen slögick jag och Elin i affärer och efter det vare dags å åka hem :)

Hemfärden gick smärtfritt typ, förutom för en mamma i Uppsala som skulle släppa av sitt barn och inte hann hoppa av. Så hon blev tvungen att åka till Gävle och sen tillbaka till Uppsala igen. Men vi hade kul ett gäng där på tåget så det var nog inte så illa för henne :p









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0