latsandra och duktigsandra

Dilemma. Eller lathet kasnke man ska kalla det. Det snöar ute och jag har bokat ett spinningpass nere på stan. Jag vill inte gå i snön, det har snöat hela natten och hela dagen. Inte lite heller. Finns inga bussar som passar heller... Lathet Sandra, lathet.

Ungefär såhär går konversationen mellan Latsandra och Duktigsandra i huvet:
L -Det är ju skönare att ligga och kolla serier hela kvällen!
D -Men borde inte du komma ut och göra nåt vettigt idag?
L -Men jag har ju bakat kakor och pluggat?
D -Pluggat? Du har inte läst mer än 5-10 sidor idag och antecknat lite.
L -Jaaa, men ändå... Slappa är skönt.
D -Fast det är bra skönare att träna det vet du ju. Du är lat bara.
L -Ok... FÅR VÄL GÅ I SNÖVÄDER DÅ!!!!!


Ätit gott har Latsandra gjort idag iaf.

Ikeapizza! bästa fryspizzan! o Stekt pot och Qourn (matlagningsgrädde, lök, dragon å kryddor)

Sen har jag bakat bästa och godaste kakorna (Bregottkakor) till mig och Micke. Mestadels till Micke eftersom han är kakmonster ;)


Nu ska jag lägga mig och läsa kaptlet om Randall Collins igen och sen ska jag pallra mig iväg för att träna :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0