jorå

Men hörreni tja!
Haft bra senaste dagar jag. Spinnat ett av de skönaste passen hittills i söndags, aaaasbra musik åså på passet och världsbra ledare. Sen träffade jag världens bästa Ida och vi chillade och sen gick på bio, Hamilton. Asbra film och massa skrattattacker. Ida gör mig alltid så otrligt glad!

Jag klev upp kl 8 och åkte till Hudik och samtidigt kom Micke hem från Storlien. Värsta seeeeena tåget, skulle ha varit hemma innan 4. I Hudik gick det kungbra med bästgruppen och vi blev klar med PM och ppt:n. Lyxade och åt ute på Nois med Emelie och Mikaela, asgött. Kom hem och då hämtade bröderna Åkerlund mig på station sen hade vi en trevlig kväll då dom gjorde hemlagad mat, vi åkte på kaffe i Harkskär och sen tätade vi fönsterna till kl tolv-ett på natten typ. Nu äre vaaaaarmt och skööönt häääääär :D Micke har köpt ett extra element också som va asbra! Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi


Idag blir det lite biltema o annat och umgås med Micke. Hehehe ikväll så ska han vaccinera sig och han är spruträdd. Ska följa med för att se till att han inte rymmer... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0