alla hjärtans dag

Idag ska man fira kärleken hörreni. Vilar lite hysteri över denna "högtid" kan man ju tycka. Jag kan förstå att många ogillar alla hjärtans dag och att det är press hit och dit, vare sig du är tillsammans med någon eller är singel. Jag själv ser alla hjärtans dag som ett tillfälle att tänka lite extra på de man tycker om. Jag förhåller mig till denna dag som jag gör till det mesta, dvs ganska avslappnat :p Man ska inte lägga så mycket värderingar och förhoppningar i det, då blir dagen bäst.

Jag passar iaf på att uppskatta mina vänner och familj idag! Sedan passar jag på att uppskatta att jag har en sådan bra och fin pojkvän som verkligen gör allt för mig. Han och jag kan också fira att vi har varit tillsammans i över ett år nu och att vi är där vi är nu :D

<3 :)

Nu blir det filmmys och senare ikväll ska vi på hockey. BRYNÄS - LULEÅ! :D:D Underbaaart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0