klona mä

Ååååå jag vill vara överallt! Kan folk sluta göra roliga saker?! Folk åker till Fjällen och mamma, pappa och Johanna är på Järvzoo och skickar massa myzbilder till mig, och jag älskar Järvzoo. Och ikväll är det bandy och hockey och farmor ska bjuda på middag och Elin och Mattis ska på bio. Jag vill vara överallt hehe. Men ikväll blir det iaf bio i Hudik med Elin och Mattis, för det kändes mest lockande! :D Och imorgon blir det nyårsfirande i Skarpå med massa bra människor och det ska bli underbaaaaaart.
 
Favvolåtar just nu jao
Passenger – Let Her Go
Hästpojken – Samma himlar
Minnaars – Busy Hands
NEEDTOBREATHE – White Fences
Mange Hellberg – Jag var ung
AKI – När solen går ner
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0