dirty paws and the creatures of snow

HÄÄJ!
Här sitter jag med frid i själen och är lite sådär lycklig som man ska vara när det är en dag kvar till jul. Julkänslan kommer aldrig vara som när man var liten men jag tycker den är väldigt lagom. Saknar just nu mest Micke, som ligger sjuk i Gävle, men kommer hit imorgon :) Jag längtar till imorgon då gästerna kommer, och jag, farmor, mamma och pappa står och fixar all mat och sedan äter alla vid matbordet inne tv-rummet framför Kan du vissa Johanna.
 
Senaste dagarna har jag spenderat i Ljusdal. Ridit, myst med familjen, träffat kompisar, gått på bandy och festat. Istället för krogen gick jag med kusse och Jonas hem till kusse och lyssnade på musik, drack Fireball och snackade hela natten. Det var mer värt än att betala 140 spänn för krogen kände jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0