har redan glömt dig om du säger nej

Godmorgon
Måndag idag ma friends. En ruskig, kall jävla måndag. Precis som måndagar ska vara. Idag börjar vissa skolan. Annsing tex. Det kommer gå så bra lilla gumman <3 Jag börjar skolan på onsdag eller torsdag. Ganska säker på att det är ons. Pengarna har kommit också. Lönen iaf, Csn får man väl på fredag eller nåt. Har aldrig levt så fattigt som jag gjort denna sommar, eftersom lönen kommer en månad efter så blir allt så fucked up.
 
Innan skolan börjar så tänkte jag passa på att åka till Svensson och umgås med henne och finally få träffa hennes karl. Satan va man missar mycket varandras liv nu när man är "vuxen". Sjukt längesen jag var i Sundsvall också man saknar den stan lite granna å.
 
Before I go så blir det lite serier och sen dra och hämta lite böcker jag ha beställt. Hare
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0