come and take a walk on the wild side

Hej! Haft mkt bra dagar i Ljusdal denna vecka. Ikväll jobbar jag sista passet för denna vecka. Sen bär det av till Gävle för att ha lite kul! :D Igår var vi på Jvg och åt. Sen var det även sista torsdagskul (första för mig) och Lennart Jähkel var där och underhållde. Vi åkte hem kl tolv , då vi var ganska nöjda efter att ha varit där sedan halv åtta. Skitbra kväll som jag tackar sällskapet för!
 
Ska kolla klart på en film nu innan jobbet, eller kasnke läsa lite. Btw så har jag sett mkt bra filmer på senaste de tre absolut bästa var The dark night rises, Jeff who lives at home och Hunger games. VIlken jävla surprice Hunger games var! Jag hade absolut ingen aning vad filmen skulle handla om, så ska det alltid va då man kollar på film! Då har man inga förutfattade meningar eller förhoppningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0