nämen

idag är det söndag och jag är rastlös och trött på allt och alla förutom min mamma :p

idag önskar jag (som många andra dagar) att jag kunde känna mig nöjd och lugn och bara leva i nuet. vad är det som stoppar mig från det? kan ju vara det faktum att man från dagen man föddes växt upp i ett samhälle där allt handlar om framtiden. pressen och kraven på att bli nåt och att skaffa sig ett rikt liv på alla sätt o vis. älta framtiden och älta dået det är jag bra på ska gudarna veta. det förstör mitt nu from time to time, om man säger. jag har inget problem med att leva upp till hur man ska vara och göra. men jag är så trött på det. jag är så trött på mitt huvud och mina tankar.

ikväll ska jag iaf åka tillbaka till gävle. ska bli otroligt skönt! och bejb kommer hem ikväll också. fan så skönt på alla sätt

ja men ni får se till att ta hand om varran nu allihopa och ha en riktigt förjävlig dag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0