tvärslut i huve

God middag!
Att vara utmattad i huvudet är seriöst myyycket värre än att vara utmattad i kroppen. Mitt huvud är dött nu efter en dag av grupparbete i Hudik. Min grupp är bäst i världen men det är väldigt svårt att jobba 7 st och försöka få ihop en uppgift med alla viljor och olika synsätt. Det går inte att få ett flyt på samma sätt som när man sitter själv eller bara några få. Men det är otroligt lärorikt det här!

Nu sitter jag här i soffan och hade tänkt åkt och träna men jag orkar inte...Fast samtidigt vore det sjukt skönt att tömma huvudet med ett riktigt hårt spinningpass också. Kanske tar spinningpasset som går vid kl 20. fåååååååår väääääääääääl seeeeeeee

Ha det bra ikväll! Nu ska jag käka grönsaker å dipp. Tjaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0