skönaste sängen

ligger i min och mikaels säng och är så himla glad att vi har en riktig säng. Älsk saknas i sängen. Han är kvar i Ljusdal. Jag skulle ha åkt till Ljusdal på lördagen men sket idet. Blir så himla dyrt att åka jämt och ständigt och jag vill inte ens veta hur mkt jag spenderar på att resa i månaden..

Spenderade iaf lördagkvällen hemma själv med en bra film och götta. Det var skönt att va lite ensam och att inte festa. Det gjorde jag dock på fredagen så jag ska inte låtsas att jag varit duktig i helgen :p blev ett antal öl och cider på Interpool och vin åså innan. Sjukt roligt att sitta med pöjkarna och känna stämning på Interpool då Brynäs smiskade FBK.

Idag har jag haft en helt underbar söndag. Mamma kom hit imorse och vi åkte till Valbo och båda gjorde massa bra köp. Sen åkte vi och umgicks i lägenheten. Världens bästa mamma har jag <3 Man har tur. Mina tankar går till en speciell familj idag och jag sänder dom styrkekramar.

När mamma åkte hem så bytte Ida av henne och vi har pratat och spelat sims hela kvällen. Nu ska jag sova snart. Imorgon börjar ny kurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0